Thursday, September 20, 2012

Menantu baik hati...



Perasannya kan tajuk....well, u know me!Akulah menantu paling baik di abad ini, hak tuihh! My FIL n family plan nak ke Felda Chini, ziarah suku sakat. Benda paling bosannnn dalam hidup aku, travel jauh-jauh, semata-mata nak mengadap muka suku sakat, makan dan tidur. Maka, aku jugaaaakklah yang memaksakan diri arrange plan supaya jadikan travel jauh-jauh ni sebagai satu family vacation tapi aku suka. Hari keduanya, semua haruslah mengikut arahan aku supaya segalanya berjalan lancar. Hotel aku dah booking, maka berkonvoi lah kami menuju ke kuantan, Pahang.
Duta Village Beach, Rm3++ utk 1 chalet ada 2 bedrooms + 1 extra bed

Satar sedap dari Kedai Paksu, kuantan.

Dinner di restoren Sri Jembal dkt je ngan hotel, walaupun main redah je, tapi sedappp sgttt...
Semua tu baru RM84 termasuk air 1 jug ais asing.
Memang nak pergi lagi. Maka...MIL n family pun memasang angan2lah nak datang sini lagi 2 tahun lagi, hikk..hikk...2 thn lagi? payah benor mereka nak bercuti...lantaklah...yg pasti lagi 2 bulan aku akan datang sini balik..mimpikan sotong goreng tepung...slurrrppp...

No comments:

Post a Comment