Friday, September 21, 2012

Nak Gemoksss...

Tahun ni, insyaallah aku akan dapat anugerah. Anugerah MC terbanyak. Kejap2 migrain, kejap Ciritbiriti, angin, demam, susah bernafas mcm2 lagi lah. Sejak aku bersalin ni lah, penyakit-penyakit tu asyik ler datang. Lagiiiikkk nak salahkan bersalin, lempang diri sendiri...! Badan mengembang ni tak pulak salahkan..huhuhu..Ok, now aku terima kenyataan yang aku dah gemuk 2 kali ganda. Takut nak mik pic diri sendiri. Bila tgk gambar yang org lain snap, alamak! aku ke tu? Ya..ampun, perut selambak, lengan besaq peha. Takuitt dan ngeri...! Mulai saat ini, aku berazam sepenuh jiwa dan raga, nak gemokss...eh salah, nak sihat! aku nak sihat! kurus takmo, nnt terlebih cantik, eh?

Disebabkan tujuan murni aku ni nak sihat, perkara pertama aku harus buat adalah detox, antara penyebab masalah angin dalam badan, migrain dan lebam bawah mata adalah disebabkan toksin berlebihan, so now, aku tgh tggu gaji nak beli produk utk nyahkan toksin dalam badan aku ni...puihhh...hahahha. Maka azam ni di tangguhkan sementara tunggu gaji. kahh..kahh...To be continue...

No comments:

Post a Comment