Thursday, December 18, 2014

Bermalam di Mega View Kuantan

Sebelum cuti sekolah aritu aku and the gang buat percutian mengejut, pun xadalah mengejut sangat, beberapa hari sebelum aku dah booking hotel dekat agoda, dan sangatlah bernasib baik, aku dapat hotel yang selesa dan murah. Dekat agoda ada offer sebilik hanya Rm80, aku book dua bilik. Harga ni without breakfast dan harga sebelum public holiday, harga peak days dah lain yer, maybe pertambahan dalam 50 ke atas, aku tak tahu le sangat, sebab aku kalau nak bercuti mesti pilih hari selain dari public holiday, rimas hoihh nak bersesak ni. Hotel pun murah sikit.

        Aku kalau nak pilih bilik, mesti kena ada carpet atau laminate floor, tak suka kalau sekadar tiles, tak selesa nak memijak, rasa sejuk sampai ke gigi..Eh?..apa kena mengena ntah..ke korang pun rasa mcmni? Apa pun mmg best la hotel ni, jimat, selesa, ada internet free (senyum sampai telinga), dekat dengan bandar, best..best..best... :) . Duit boleh spend kat makan...hahaha, percayalah, kuantan pun syurga makan jugekkss...nyum,..nyummm


No comments:

Post a Comment